Viesiem vissvarīgākās ērtības istabās

Viesnīcām ir nepieciešams piedāvāt ērtības, kas ceļotājiem ir vissvarīgākās, un tām ir jābūt augstākās kvalitātes. Faktiski daudzos ziņojumos un aptaujās par viesnīcu lojalitātes zīmolu gan darījumu, gan atpūtas ceļotāji apgalvo, ka telpas kvalitāte ir 1. iemesls viesnīcas izvēlei. Līdz ar to var teikt, ka vissvarīgākās ērtības istabās ir nozīmīgas ne tikai viesiem pašiem, bet arī viesnīcas īpašniekiem un darbiniekiem.

Viesi jau sen vairs nemeklē tikai gultas, lai gulētu un jumtu virs galvas. Lielākā daļa ceļotāju vēlas izklaidēties viesnīcās ar augstas kvalitātes numuriem. Viņi vēlas justies pamudināti un papildus greznību. Tomēr tas nenozīmē, ka numurā ir jābūt džakuzi. Tas nozīmē, ka sniegtajiem pamatiem vajadzētu izskatīties un justies luksusa kvalitātes. Viesi vēlas, lai tiktu apmierināti (un ideālā gadījumā pārsniegti). Ir vērts sīkāt apskatīt vismaz apamata ērtības, kas visvairāk attiecas uz viesnīcu viesiem.

Plīša spilveni un elpojoša gultas veļa

Nav nekā labāka par labu miegu. Un, kad jūs atrodaties ceļā, ar slodzi no ceļojumu plānošanas un brauciena aiz muguras, daudzi cilvēki nemaz nevēlas neko citu. Vidusmēra viesnīca piedāvā tikai raupja poliestera auduma spilvenus tumšās krāsās vai vecu tekstūru. Viesi vēlas mīkstu, elpojošu, baltu vai pasteļa krāsas audumu, vatētas segas un gludus spilvenus. 1000 kārtu kokvilnas audums un segas ir nomierinošas. Līdzīgi ir arī ar zemes toņiem. Kad tiek piemeklētas dabiskās šķiedras un krāsas, viesi no tiešsaistes profila attēliem var redzēt, cik greznās gultas ir ērtas. Un to noteikti var just, kad uz tiem tiks gulēts.

Mīksti lielizmēra vannas dvieļi

Izmantot dvieli, kas pilnībā neapsedz, ir neērti. Tas ir arī problemātiskāk, ja istaba tiek dalīta ar draugu, vecāku vai kolēģi. Vidēja līmeņa viesnīca parasti nodrošina ar vienu vai diviem maziem, lietotiem, raupjiem dvieļiem.

Viesi vēlas dāsnu, ļoti mīkstu dvieli, kas pilnībā aptver visu ķermeni. Tāpat ir noderīgi vairāki dvieļi ar dažādu izmēru dažādiem lietojumiem un cilvēkiem. Kāpēc? Jo lieli dvieļi rada greznuma sajūtu. Ir iespējams mudināt viesus izmantot to pašu dvieli vairāk nekā vienu reizi, taču pēc ierašanās viņiem tiek piedāvāti lieli, pūkaini dvieļi.

Pilna izmēra, līdzsvarota pH tualetes piederumi

Ņemot nelielu pudeli, ko nepieciešams izspiest pilnībā, lai iegūtu dažus pilienus zemas kvalitātes produkta, neveido greznas viesnīcas sajūtu. It īpaši tad, kad ziepes sausina jūsu ādu, un šampūns padara jūsu matus nogurdinošus. Kāda vidējā viesnīca parasti nodrošina dažas mazus, lētus šampūnus, losjonu, dušas un vannas želejas. Jebkurš viesis noteikti augstas kvalitātes ziepes, šampūnu un kondicionieri, kas ļauj justies tīri un atsvaidzināti, kā arī liek izskatīties labi. Un pietiekami daudz no visa, lai to iegūtu. Uzmundrinoša duša, kas vienlaikus nodrošina spīdīgus un mīkstus matus, ir vienkāršas greznības piepildījums. Tas iemāca viesiem uzticību un prieka sajūtu, un sniedz labu sajūtu, atstājot savu telpu, lai dotos uz svarīgu tikšanos vai apskatītu vietas.

Bezmaksas atspirdzinājumi

Mēs visi zinām, ka maksas par bāra atspirdzinājumiem ir visvairāk diskutētās lietas sakarā ar istabas rēķinu. Tas var atstāt daudzos viesos sajūtu, ka tie ir apkrāpti vai neaicināti. Kvalitatīvi atspirdzinoši dzērieni var radīt sajūtu, ka par jums rūpējas. Vidusmēra viesnīca piedāvā lētas plastmasas pudeles ar ūdeni, vienkāršas, parauga izmēra uzkodas un alkohols ar pārmērīgi augstām cenām. Viesi noteikti vēlas ūdeni, tēju un kafiju, kas atrodas rokas stiepiena attālumā.

Šie ir daži no aspektiem, kas noteikti ir augstās klases viesnīcās un kam praktiski katrs pievērsīs uzmanību. No sliktas kvalitātes un nevērības istabas telpās var ciest viesnīcas imidžs un cilvēku labsajūta.