Kas liek viesnīcu viesiem atgriezties?

Kas liek viesnīcu viesiem atgriezties?

Var teikt, ka visas viesnīcas vēlas to pašu (ekonomiska vai luksusa viesnīca) lai viesi vēlētos atgriezties atkal un atkal. Tas ir svarīgi viesnīcas ilgtermiņa un nākotnes izaugsmē. Laimīgi vai vismaz apmierināti viesi runās par viņu pozitīvo pieredzi, un tas savukārt var piesaistīt citus klientus. Tas ir svarīgi katram, kuram ir karjera viesmīlības jomā vai arī ir vēlme to apsvērt.

Viesis, kam ir labas attiecības ar viesnīcu, visticamāk kļūs par ilgtermiņa klientu, un tas garantē viesnīcai iespēju izveidot ilgstošas attiecības ar šo viesi. Tāpat var būt iespēja iegūt viesus, kas vēlas atkārtoti apmesties vienā un tajā pašā viesnīcā.

Pirmais iespaids ir svarīgs

Tas ir vecs pieņēmums, bet tas tiešām ir pareizs. Pirmais iespaids, ka viesis saņem, visticamāk, radīs visu iespaidu par viesnīcu. Ja viņi tiek uzrunāti ne pārāk patīkami vai pamana, ka krāsa ap ārdurvju rāmi lobās nost, tad tas var palikt prātā un ietekmēt pārējo pieredzi. Klasiskās kļūdas, kuras bieži ir atsauksmēs, ko viesi atstāj pēc uzturēšanās viesnīcā, ietver tādas lietas kā pieņēmumi par viesi un viņu uzturēšanās iemeslu, nevis viņu kā indivīdu, personāls nav pieklājīgs, apkalpojot viņus tā, it kā viņi būtu tikai istabas numurs un personāla locekļu smaida trūkums. Tās var šķist mazas lietas, bet tās visas var novērot un atstāt negatīvu iespaidu.

Personalizēts pakalpojums

Katrs viesis neatkarīgi no tā, cik daudz viņi ir samaksājis par viesnīcas numuru, vēlas justies kā vienīgais viesis konkrētajā viesnīcā. Neviens jautājums vai pieprasījums nedrīkst tikt uzskatīts kā pārāk liels vai mazs, un viesiem būtu jājūtas tā, it kā tas var vērsties pie jebkura personāla locekļa un saņemt cienīgu un draudzīgu attieksmi. Dažādi mazi aspekti noteikti tiks ievēroti, piemēram, vai durvju sargs ir ieinteresēts katrā, kas šķērso durvis, vai darbinieki atceras bērnu vārdus, apjautājas kā viesi jūtas. Ja viesi jutīsies unikāli, viņi atcerēsies savu uzturēšanos kā kaut ko unikālu.

Mājās no mājām

Pat vislabākais ceļotājs dažkārt vēlēsies mājas ērtības, un mazs pieskāriens var būt viss, kas vajadzīgs, lai atrastu šo saldo līdzsvaru starp vienkārši tūristu bāzi un vienlaikus viesmīlīgu un draudzīga vide. Montcalm alus darītava Londonā ir lielisks viesnīcas piemērs, kas apvieno mājās ar greznību. Viņi piedāvā tādus pakalpojumus kā vannas pārvaldnieks, kas sagatavos greznu vannu. Šīm mājīgām pieskaņām jābūt smalkām un tomēr noderīgām. To skaitā var būt pakalpojums, kas nodrošina bērnu pienu un cepumus bērniem pirms gulētiešanas. Tā ir tik maza lieta, taču tā patiešām var palielināt mājas vides sajūtu, kā arī ar personalizēti pakalpojumi atstāj ilgstošu iespaidu.

Modernas tehnoloģijas

Tā kā tehnoloģiju pasaule turpina virzīties uz priekšu un progresēt, tāpat notiek arī ar vidusmēra viesu prasībām. Bezmaksas Wi-Fi piekļuve ir vēlams pakalpojums, jo arvien vairāk viesnīcu viesi izmanto savas viedtālruņus un planšetdatorus ikdienas dzīvē, bet lieliskajai viesnīcai vajadzētu piedāvāt vairāk par to. Kvalitatīva pieredze prasa, lai būtu pieejama arī vislabākā tehnoloģija. Katrā numurā ir jāatrodas mūsdienīgi papildinājumi, piemēram, HD plazmas televizoriem, bezmaksas iPadiem, kā arī neierobežotam platjoslas pieslēgumam, kas palīdzēs izvairīties no tā, ka jāmeklē vislabāko vietu, lai nosūtītu e-pastu u.c.

Viesnīcu viesi ir ļoti dažādi, bet tie noteikti gaida dažādas lietas, kurām vienlaikus ir jābūt atspoguļotām arī mājaslapā. Tādā veidā ir iespējams izvairīties no negatīvām atsauksmēm un arī ilgstošus pastāvīgos klientus.